BI.V.271.7.2015 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn.:

"Budowa chodnika dla pieszych w miejscowości Partynia przy drodze gminnej Partynia przez wieś na odcinku o długości 400 m budowa chodnika w miejscowości Pień przy drodze gminnej Pień przez wieś na odcinku o długości 410 m i budowa chodnika przy drodze gminnej Janowiec - Podlesie na odcinku 175 m"

Radomyśl Wielki: Budowa chodnika dla pieszych w miejscowości Partynia przy drodze gminnej Partynia przez wieś na odcinku o długości 400 m budowa chodnika w miejscowości Pień przy drodze gminnej Pień przez wieś na odcinku o długości 410 m i budowa chodnika przy drodze gminnej Janowiec - Podlesie na odcinku 175 m
Numer ogłoszenia: 71761 - 2015; data zamieszczenia w BZP: 19.05.2015
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika dla pieszych w miejscowości Partynia przy drodze gminnej Partynia przez wieś na odcinku o długości 400 m budowa chodnika w miejscowości Pień przy drodze gminnej Pień przez wieś na odcinku o długości 410 m i budowa chodnika przy drodze gminnej Janowiec - Podlesie na odcinku 175 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika dla pieszych w miejscowości Partynia przy drodze gminnej Partynia przez wieś na odcinku o długości 400 m budowa chodnika w miejscowości Pień przy drodze gminnej Pień przez wieś na odcinku o długości 410 m i budowa chodnika przy drodze gminnej Janowiec - Podlesie na odcinku 175 m. Zamówienie obejmuje następujące elementy robót: - roboty przygotowawcze - (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy humusu, rozbiórka nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej, przepustów pod zjazdami, murków czołowych betonowych, rozebranie nawierzchni z betonu, montaż rur typu AROT fi 160 mm i PE fi 110 mm); - roboty ziemne - (Wykopy, roboty ziemne, wykonanie nasypów, formowanie i zagęszczanie nasypów, dostarczenie piasku); - wykonanie odwodnienia - ( wykonanie kompletnych studzienek ściekowych ulicznych fi 50 cm, przykanalików z rur PVC fi 200 mm, studni rewizyjnych fi 1000 mm i fi 1200 mm, kanałów z rur PEHD SN8 fi 400 mm); - podbudowy - ( profilowanie i zagęszczenie podłoża, warstwy odcinające z piasku, podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm,15cm i 20 cm, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem do 2,5 MPa gr. 15 cm, podbudowa betonowa z B15 (C12/15)), - nawierzchnia - (wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm i 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej); - elementy ulic - ( krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie z betonu z oporem na stojąco i na płask, obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, opornik betonowy 12x25 na ławie betonowej z oporem, ściek z elementów betonowych, umocnienie dna rowu korytem betonowym ); - roboty wykończeniowe wraz z zielenią drogową - (humusowanie skarp nasypów z obsianiem trawą, przepusty rurowe pod zjazdami z PEHD fi 400 mm, ścianki czołowe dla przepustów fi 40 cm); - oznakowanie i elementy bezp. ruchu drogowego - (znaki drogowe demontaż i ponowny montaż). Szczegółowy zakres robót określony jest w Rozdziale IV Przedmiar robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji technicznej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. w zakresie: Budowa chodnika dla pieszych w miejscowości Partynia przy drodze gminnej Partynia przez wieś na odcinku o długości 400 m budowa chodnika w miejscowości Pień przy drodze gminnej Pień przez wieś na odcinku o długości 410 m i budowa chodnika przy drodze gminnej w zakresie: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie odwodnienia, - podbudowy, - nawierzchnia, - elementy ulic, - roboty wykończeniowe wraz z zielenią drogową. Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie jak wyżej, których wartość nie przekroczy 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.11.27.30-1, 45.23.33.20-8, 45.11.22.10-0, 45.11.13.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 3 zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości zamówienia min. 150.000,00 zł brutto każde (na załączniku Nr 5 do oferty). Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie chodników lub parkingów lub placów z kostki betonowej brukowej lub granitowej.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: - zagęszczarki płytowe spalinowe o masie od 100 do 300 kg - min. 2 szt; - koparko- spycharka - min. 1 szt; - środek transportu (samochód dostawczy do 5 ton) - min. 1 szt; - samochód samowyładowczy o ładowności od 10 ton do 25 ton - min. 1 szt.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku określonego w pkt III.3.4) Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. - Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg, posiadający min. 3 lata doświadczenia. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót należy wskazać wykonanie min. 3 zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości zamówienia min. 150.000,00 zł brutto każde. Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie chodników lub parkingów lub placów z kostki betonowej brukowej lub granitowej.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85

  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi za wady - 15

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy; - zmiany obowiązujących stawek podatku VAT; - zmiana podwykonawcy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 2.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :

    inż. Daniel Skop – inspektor do spraw inwestycji drogowych–  tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122

    mgr inż. Joanna Kulpa – inspektor ds. zamówień publicznych- tel. (014) 68-19-831; Fax. (014) 68-19-122

    Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Kosztorysy i Przedmiary robót

Dokumentacja techniczna_chodnik Janowiec

Dokumentacja techniczna_ chodnik Pień

Dokumentacja techniczna_ chodnik Partynia 

Szczegółowe specyfikacje techniczne

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński

19 maja 2015