BI.V.271.15.2015 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

"Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2015/2016"

Radomyśl Wielki: Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 178332 - 2015; data zamieszczenia w BZP: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

 zamówienia publicznego

 

 zawarcia umowy ramowej

 

 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2015/2016. Zamówienie obejmuje: Odwóz uczniów Publicznego Gimnazjum w Radomyślu Wielkim po zajęciach pozalekcyjnych do przystanków autobusowych w poszczególnych miejscowościach. Przewóz uczniów na zawody sportowe, basen i inne przejazdy zlecone przez Zmawiającego. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.09.2015 do 24.06.2016 r. w wyznaczone przez Dyrektora dni nauki szkolnej. Liczba uczniów oraz trasy przejazdu zostaną ustalone po rozpoczęciu roku szkolnego 2015/2016. Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający. Przewóz uczniów będzie się odbywał autobusami i busami, a przewidywana roczna ilość kilometrów do przejechania dla autobusów wynosi maksymalnie 30.000 km, a dla busów - maksymalnie 15.000 km. Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów. Godziny odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkoły..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie dowozu uczniów do szkół, zawodów sportowych i innych wyjazdów zleconych przez Zamawiającego, których wartość nie przekroczy 30 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.2) SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania minimum: bus z min. 15 miejscami siedzącymi - min. 2 szt., autobus z min. 32 miejscami siedzącymi - min. 3 szt. Pojazdy wykorzystywane do przewozu uczniów mają być sprawne technicznie i winny posiadać wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- minimum 5 kierowców posiadających ważne prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w SIWZ, a także legitymujących się co najmniej 3-letnim stażem pracy w charakterze kierowcy busa lub autobusu.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.5) SIWZ Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95

2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, a w szczególności zmiany przepisów podatkowych. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.5)  Kontakt z Zamawiającym

Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnionym jest:

Andrzej Przybyszewski  od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 –  tel. (014) 68-07-062; Fax. (014) 68-19-122

Joanna Kulpa-  od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 15.30 –  tel. (014) 680-89-16; Fax. (014) 68-19-122
 

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Burmistrz Radomyśla Wielkiego

inż. Józef Rybiński

15 lipca 2015