| Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
| Wtorek | 7.30 – 15.30 |
| Środa | 7.30 – 15.30 |
| Czwartek | 7.30 – 15.30 |
| Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
| Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
| Wtorek | 7.30 – 15.30 |
| Środa | 7.30 – 15.30 |
| Czwartek | 7.30 – 15.30 |
| Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Wydarzenie zostało zorganizowane w ramach realizacji projektu „Matematyka nie musi być ani trudna, ani nudna!”, projekt dofinansowała Fundacja mBanku. Uczestnicy w trakcie spotkania mogli oglądać oraz grać w gry planszowe przygotowywane na zajęciach przez uczestników projektu.
Spotkanie rozpoczęło się od rozegrania matematycznej Familiady. Dwie drużyny – Uczniowie i Rodzice zmagali się z odpowiedziami na pytania zadawane przez prowadzącą min. „Jakie dzielniki ma liczba 36?” czy „Jakie przedmioty mają kształt okręgu?”. Zarówno uczniowie jak i rodzice bezbłędnie odpowiadali na pytania w każdej rundzie, dlatego na koniec „Familiady” zostali obdarowani nagrodami.
Po teleturnieju „Familiada” każdy uczestnik spotkania otrzymał kartę pracy. Uczniowie wraz z rodzicami mierzyli min. swój wzrost, długość swojej stopy czy obwód głowy, sprawdzali, ile ważą trzy jabłka, czy torebka Pani od matematyki, a także czy woda jest cięższa od oleju. Dzięki temu ćwiczeniu uczniowie mogli ważyć na wadze szalkowej, elektronicznej i uchylnej (sklepowej), a także mierzyć za pomocą metra, taśmy mierniczej oraz miarki wzrostu.
Na sam koniec spotkania uczniowie grali w interaktywne gry stworzone przez uczestników projektu w programie Kahoot. Uczniowie w ciekawy sposób mogli sprawdzić swoją wiedzę, w tym ćwiczeniu wkradło się nawet trochę rywalizacji. Ta część spotkania tak się spodobała uczestnikom, że nie chcieli zakończyć gry.
Dziękujemy wszystkim osobą za wspólną zabawę matematyką.