Wymeldowanie z pobytu czasowego

Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności z dnia 24 września 2010 roku Dz.U.z 2010r. Nr 217 poz.1427

Miejsce załatwienia sprawy i osoba odpowiedzialna:

Ewidencja ludności, Inspektor Ewelina Jankowska, Joanna Maciejak

parter, pok. 7, tel. 014 680 70 61 wew. 121, lub nr bezpośredni: 014 681 97 24godz. pracy: pon. 8.00 – 16.00, wt-piątek 7.30 – 15.30

Wymagane dokumenty:

  1. Druk „ Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego"
  2. Dowód osobisty do wglądu.
  3. Pełnomocnictwo

Opłaty:
Nie podlega opłacie.

Czas załatwienia sprawy:
Odręcznie w dniu stawienia się strony.

Dodatkowe informacje:
Wymeldowania dokonuje się osobiście, a w przypadku nieobecności przez pośrednika posiadającego pełnomocnictwo .
Za osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunku wykonuje jej przedstawiciel ustawowy (rodzice).